onsdag 2. mars 2011

butikken/verkstaden tar form

Min vesle verkstad og butikk har fått seg dør og vindauga:)

 Hadde ein liten tur med kameraet mitt for å ta nokon bilete av korleis ståa er her no.
Har vel desverre ikkje hatt den største framdriften her på ei stund,men det har jo vore så frykteleg kaldt atte!
Heldigvis ein heilt annen temperatur no, kosleg å tenke på at det gjeng mot vår:)

Min kjære mann  har bygd denne hemsen med trapp til...Me fant ut at for at me skulle utnytte det vesle rommet på ein bra måte,måtte me bygge i høyda. Siden rommet har stor takhøyde var det lurt med ein hems. Her kan eg sitte å jobbe og ha verkstad,mens eg har butikk nedenunder:)
..Må bare laga rekkverk her,så eg ikkje detter ned;)


Utenfor skal me lage ein liten platting/inngangsparti med tak over,men dette må me lure litt på,slik at me får det til å harmonere med resten av låven...Døra skal bli kvit når gradene tillater det:)

Mykje som gjenstår,men dette var ståa no!

Helsing Laug Folket

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar